Škola

4. /
  5. Školní výlet 9. třídy – Praha

Školní výlet 9. třídy – Praha

Dne 2. června 2022 jsme se vydali s naší třídní paní učitelkou Veronikou Janouškovou a paní učitelkou Eliškou Slavíkovou do hlavního města České republiky, tedy do Prahy.

V 6:59 jsme všichni vyjeli z Veselí nad Moravou bez potíží a cesta proběhla v pořádku, až na zapomenutý telefon, který jsme pak ale naštěstí další den dostali zpět. Po dlouhé cestě vlakem jsme procházeli ulicemi a nakonec jsme se dostali do školy, kde jsme se ubytovali – Akademické gymnázium Štěpánská, což je mimochodem nejstarší škola v České republice.

Po obědě jsme se vydali prozkoumat Prahu. Prošli jsme Václavské náměstí, Karlův most, prohlédli jsme si zevnitř katedrálu svatého Víta a vyšlapali jsme strmou trasu na rozhlednu Petřín, kde jsme měli nádherný výhled na celé hlavní město. Po náročném dni jsme se občerstvili a vydali se do divadla Kalich. Zhlédli jsme představení Lakomec s Pavlem Zedníčkem v hlavní roli a velmi jsme si to užili. Po divadle jsme se rozhodli dát si ještě menší procházku. Zašli jsme na občerstvení a celý večer panovala velmi příjemná atmosféra. Nakonec jsme si nachystali věci na spaní a unavení po celém dni jsme usnuli.

Ráno 3. června jsme si přesunuli kufry do jiné místnosti, protože probíhalo ještě vyučování. Zašli jsme na snídani a ještě dopoledne jsme navštívili Muzeum optických iluzí, ze kterého jsme byli docela nadšení. Po obědě jsme se podívali na Pražský orloj a vydali jsme se do Muzea voskových figurín, do kterého se nám ze začátku moc nechtělo, ale nakonec se ukázalo, že to byl docela dobrý zážitek. Zbytek odpoledne jsme odpočívali, zašli jsme si na pizzu a před pátou hodinou odpoledne nám jel vlak z hlavního nádraží zpátky do Veselí nad Moravou. Cesta byla dlouhá, ale nakonec jsme ji zakončili společným zpěvem.

Společně jsme se shodli, že se nám nejvíce líbilo představení v divadle Kalich a večerní procházka Prahou. Celý výlet jsme si všichni moc užili. Moc děkujeme paní ředitelce, že nám umožnila tento výlet uskutečnit, paní učitelkám, že nás na výletě doprovázely a také rodičům, kteří nám celý výlet financovali a umožnili nám jet.

Veronika Pížová, žákyně 9.tř.