IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25
Srdíčkové dny
26
Srdíčkové dny
27
Srdíčkové dny
Program primární prevence 3. A,B - Pravidla a co já?
28
Srdíčkové dny
29
Srdíčkové dny
Návštěva výstavy fotografií Josefa Dvorského
30 1
2
Prestižní ocenění European Quality Label
Na kole dětem
Školní kolo Olympiády v českém jazyce
3
Na kole dětem
Slavnost Slabikáře
4
Na kole dětem
Školní kolo Dějepisné olympiády
5
Na kole dětem
6
Na kole dětem
Školní kolo Olympiády v anglickém jazyce
Mikulášská nadílka 2024
7
Na kole dětem
8
Na kole dětem
9
Na kole dětem
10
Na kole dětem
Schůzka Výkonného výboru SRPŠ v 15:30 hod.
11 12 13
Vánoční vystoupení žáků ZUŠ Veselí nad Moravou
Vánoční koncert ZUŠ Veselí nad Moravou pro žáky 1. stupně
Setkání dětí ze ŠD se seniory od 13:00 hodin
14 15
16 17
Theme day pro 4., 5. a 6. ročník, Jazyková škola Moravia
18 19
Vánoční koledování
20
Třídnické hodiny, vycházka do přírody, zkrácené vyučování do 11:40, ŠD v provozu do 14:00
21 22
23
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
24
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
25
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
26
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
27
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
28
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
29
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
30
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
31
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
1
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
2
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
3
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Výlet třeťáků do Permonia

Výlet třeťáků do Permonia



Datum konání:
4.6.2024

V úterý 4. června 2024 bylo cílem žáků 3. A a 3. B město Oslavany, ve kterém je zábavný park s příběhem zakomponovaný do oslavanského dolu Kukla. Po příjezdu se žáků ujala průvodkyně, která dětem vysvětlila pravidla hry, dala jim mapu areálu a čip. Na žáky čekala aktivní a dobrodružná hra Magic Permon. Žáci ji hráli v týmech po 4 nebo 5 osobách a plnili různé vědomostní, fyzické a dovednostní úkoly. Úkoly byly zadávány elektronicky pomocí informačních technologií. Jednotlivé skupinky se rozběhly s chutí i s velkým očekáváním, hledaly kódy v jezírku, v bažině, probíhaly labyrintem. Někdy bylo třeba se zastavit a pořádně promyslet co dál, a přestože se zdálo, že je úkol nepřekonatelný, vždy po této chvilce rozvahy vyvstalo řešení a děti se rozběhly vstříc dalším úkolům. Po splnění všech úkolů čekala na děti odměna v podobě malého permoníčka. Po splnění úkolů byli všichni spokojení a šťastní, že to zvládli.

 

Fotogalerie