IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
1
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
2
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
3
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
4
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
5
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
6
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
Nedělní škola
7
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
8
zapisyonline – možnost podání přihlášek k zápisu do 1. třídy
9
Zápis do 1. třídy
Zápis dětí do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2025/2026 – ve škole 13:00 – 16:30
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy
4
Zájezd do Londýna - žáci 8. a 9. třídy

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.