IMG

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
31
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
1
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
2
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
3
Vánoční prázdniny, vyučování začne v Po 6. 1. 2025
4 5
6
Zahájení vyučování po Vánočních prázdninách
7 8 9 10 11 12
13 14
Theme Day 7. A, B, 8.a 9. třída – hodina AJ s rodilým mluvčím
15 16 17 18
Ples školy 2025
19
20 21
Pravěk na dosah
Pravěk na dosah, Muzeum Veselí nad Moravou, 6. třída
22
Pedagogická rada za 2. čtvrtletí
23 24 25 26
27 28 29
Workshop Brno - Příběhy našich sousedů
30
Školní projekt 2. stupeň – Holokaust našima očima
Vydávání vysvědčení za 1. pololetí školního roku 2024/2025
31
Pololetní prázdniny
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuálně > Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell

Poruchy příjmu potravy - beseda pro žáky centrum Anabell



Datum konání:
6.5.2024

V pondělí 15. dubna se žáci 6. a 7. tříd a v pondělí 6. května žáci 8. a 9. tříd zúčastnili interaktivních besed o poruchách příjmu potravy. 
Z odborného centra Anabell nás navštívila paní Mgr. Lucie Procházková. Besedy byly vedeny interaktivní formou s důrazem na porozumění problematice. Formou videoprojekce se žáci seznámili se skutečnými příběhy nejčastějších poruch příjmu potravy - mentální anorexie a bulimie. Následovala diskuze se žáky na dané téma. Paní Procházková vysvětlila žákům podstatu nejčastějších poruch mentální anorexie i bulimie, dozvěděli se také důležité informace o příznacích i zdravotních komplikacích, které mohou nastat následkem těchto nemocí. Další částí interaktivní besedy bylo správné složení jídelníčku a výběr potravin, které by v něm rozhodně neměly chybět. Prevencí poruch příjmu potravy by měly být nejen správné stravovací návyky, ale také zařazení pravidelné denní pohybové aktivity, podpora sebevědomí a snaha odolat tlaku médií. Mimo téma poruch příjmu potravy byla část workshopů věnovaná i posílení sebedůvěry, sebeúcty u žáků a podpoře kritického myšlení při sledování obsahu na sociálních sítích.